hejsvaejs leverpastaj hehe..

Hejsan alla sötnosar hehe..Dagen började med att jag gick upp klockan 05.08 då jag tog en varm dusch!:DDDDDD.Det var skönt.Efter det var klockan 06.18 då tog jag mej en smörgås. Det var en lingon grova men kalles kaviar. mums!.. Sen åkte jag bilden till stallet och red poppie hon var mycket vacker idag. Efter det åkte jag med bilen hem och då var klockan 13.22. Nu sitter jag bara och chillar.. (jag kom på det ordet igår kl 14.45)
Amanda och jag som bloggar på denna fina bloggen tänkte börja med dagens Geetpuung. Det är så att ni kommenterar om ni vill vara med och bli dagens geetpuung. Om ingen kommenterar lägger vi ut en status på våra facebookar då kan man gilla om man vill bli dagen geetpuung.
bild från i sommras hehe..

Kommentarer
Postat av: pisen

geetpuung !!!

2013-01-18 @ 14:59:13
Postat av: pisen

geetpuung !!!

2013-01-18 @ 14:59:34
Postat av: Amanda J

geetpuung!! :)

2013-01-18 @ 15:08:19
Postat av: Tilda

Asså gud vilken vackör blogg ni har flickor! :)

Svar: super vacker!
None None

2013-01-18 @ 15:21:47
URL: http://www.lifebytilda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0